1 Ekim 2009 Perşembe

Bugün İlk Gün


Yıllardan beri günlük tutanları, kitap okuyanları garip bulurken, birden kendimi kitap okur ve yazı yazmak arzusu ile tutuşur halde buldum...
Belki eski bir arkadaşımın söylediği doğrudur: Kitaplar benden öcünü alıyordur...

Önce gerçekten bir günlük edindim, ancak fark ettim ki, İnternet'te bir blog sahibi olmak çok daha pratik ve kullanışlı. Blog'a bir isim arıyordum ve aklıma huzur bulduğum, rahat ettiğim ve daha iyi konsantre olabildiğim bir alan geldi: Tuvalet! Özellikle de bir erkek beynine sahipseniz... Erkeklerin dünyasında bir çok konu burada çözülmüş, mucitlere fikirler burada vuku bulmuş...

Ayrıca düzenli kitap okuyabileceğiniz bir yer burası; yılda ortalama 200 sayfalık 4 tane kitap bitirebilirsiniz ki, bu sizi Türkiye ortalamasının üzerine çıkarmaya yeter.

İşte kendime yazma hevesim, paylaşma dileği ile birleşince Tuvalet Kağıdına Notlar doğmuş oldu:
"İnsanlarla sadece havayı değil, aklımızdaki, gönlümüzdeki her şeyi paylaşmalıyız. Aynı hava gibi akıl da, gönül de her yana yayılır. Ondan yararlanmak isteyenler insanlara açıktır."

3 yorum:

  1. Paylaşmak gerçekten çok güzel.
    E ozaman size kolay gelsin...

    Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Sadece iki yazınızı okumuştum oysa ki... sonra hicbirini kaçırmak istemediğimi fark edip buralara geldim. Ve eminim; bu yaz bana çok şey katacaksınız

    YanıtlaSil